کتاب

پی‌دی‌اف انواع کتب مختلف

کتاب

پی‌دی‌اف انواع کتب مختلف

زندگی نامه استیو جابز ویرایش دوم

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۵۷ ب.ظ

نام کتاب: زندگی‌نامه استیو جابز

نویسنده: والتر آیزاکسن

مترجم: ناصر دادگستر

ناشر: Narenji.ir

تعداد صفحه: 617

قالب: PDF


توضیحات :

استیو پاول جابز (Steven Paul Jobs) (زاده ۲۴ فوریه ۱۹۹۵) کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. کتاب زندگینامه استیو جابز چندی پیش به نوشته ی والتر آیزاکسن و پس از فوت استیو جابز منتشر گردید و پرفروش ترین کتاب سال ۲۰۱۱ شد. حال این کتاب توسط ناصر دادگستر به زبان فارسی ترجمه شده است.

در ویرایش جدید برخی ایرادهای موجود در نسخه اول رفع شده، برخی جمله بندی ها تغییر یافته، توضیحات و زیرنویس های بیشتری به کتاب اضافه شده و فونت کتاب نیز تغییر یافته تا خواندن آن برای شما راحت تر شود.
ویرایش دوم، در دو اندازه:
ویرایش دوم کتاب زندگینامه استیو جابز در دو سایز مختلف و در فرمت پی دی اف، ارایه شده است. یکی مناسب برای کامپیوتر و تبلت های ۱۰ اینچی. و یک نسخه مخصوص کتابخوان های الکترونیک که نمایشگر ۶ اینچی دارند. ضمن اینکه این نسخه برای خواندن روی تلفن های هوشمند نیز مناسب است. از آقای دادگستر نیز تشکر می کنیم که تمایل شان برای ارایه یک کار عالی، سبب شد ویرایش دوم این کتاب دوست داشتنی را در اختیار داشته باشیم.

لینک دانلود: Download PDF

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی